Často kladené otázky a odpovede

FAQ


Previerka vozidla:

Áno, samozrejme. Výhodou je, že všetky nájdené problémy vám ukážeme priamo na aute, nevýhodou môže byť vaše plytvanie časom.

Spravidla je to do 24 hodín od ukončenia fyzickej previerky. O aktuálnom stave vozidla ste však informovaní okamžite – telefonátom od mechanika, resp. diskusiou priamo na mieste.

Rýchlosť dodania služby závisí od dostupnosti predávajúceho a aktuálneho vyťaženia technikov. V prípade, ak je predávajúci dostupný a želáte si vozidlo preveriť do 24hodín, prosím objednajte si službu s prioritou.

Technik vždy pred výjazdom potvrdzuje termín s predávajúcim. V prípade, že vozidlo už nie je v ponuke, budeme vás kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu. Vyberiete si iné vozidlo alebo vrátenie peňazí.

Áno, stiahnite si dotazník TU, vyplňte a zašlite na info@autoxperts.sk.

Do objednávky nám môžete poslať najviac 3 inzeráty zoradené podľa priority. V prípade, ak sa nám vami vybrané vozidlo nepozdáva, budeme s vami výber konzultovať.

Nie. Spoliehame sa na vlastné vedomosti a skúsenosti. Automechanik je odborník na opravu a výmenu dielov, avšak nie je to človek špecializovaný na komplexné preverenie akéhokoľvek vozidla.

Naše služby sú rozsiahlejšie a komplexnejšie ako predkúpne kontroly v autorizovaných servisoch (napr. právne preverenie, opravy karosérie, internetová história a iné).

Záruky:

Áno. Ak sa preukáže, že naše tvrdenia a dôkazy nie sú založené na pravdivých skutočnostiach, peniaze za službu vám vrátime.

Áno, na nami odporučené vozidlá vám vieme sprostredkovať rozšírenú záruku.

Predaj vozidla:

Samozrejme. V sekcii Poradenstvo nájdete naše tipy ako efektívne predať vaše vozidlo.

Všeobecné:

Nie, čiastkové produkty nedodávame. Venujeme sa komplexným previerkam vozidiel, pomocou počítačovej diagnostiky nemožno zistiť napr. či bolo vozidlo havarované, stav mechanických súčiastok, úniky kvapalín a podobne.

V prípade ak máte akékoľvek iné otázky, prosím kontaktujte nás cez náš kontaktný formulár. Radi vám odpovieme.

Top